راهنمای سایز دستبند،النگو

نویسنده: هماتیت گلد
1401/01/17 16:49

راهنمای تعیین اندازه دستبند

تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید بصورت آنلاین از سایت هماتیت گلد اقدام به خرید دستبند اعم از زنجیری یا النگویی کنید، اما از نحوه تعیین سایز آن بی اطلاع باشید؟ حتما به این موضوع فکر کرده اید که خرید آنلاین را بی خیال شوید و به صورت حضوری اقدام به خرید کنید . اما در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چطور در منزل به چند روش به راحتی سایز دستتان را جهت خرید دستبند پیدا کنید. قبل از تعیین سایز دستبند باید بدانید که دستبندها به دو دسته انعطاف پذیر و غیر قابل انعطاف پذیر تقسیم می شوند که شیوه پیدا کردن سایز هر کدام متفاوت است.

دستبندهای انعطاف پذیر یا همان دستبندهای زنجیری که جزئی جدانشدنی از ترندها و استایل های امروزی است که به دو روش ساده می توانید تعیین سایز کنید.

  • روش اول:

در روش اول، استفاده از دستبند دیگری است که حتما در خانه دارید. دستبند را بر روی سطح صافی قرار دهید و بعد با استفاده از متر یا خط کش طول آن را اندازه گیری کنید. به همین راحتی!!! اندازه به دست آمده سایز دستبند طلای شماست.

  • روش دوم :

زمانیکه دستبندی در دسترس شما نیست می توانید با استفاده از یک نوار کاغذی این کار را انجام دهید. به این صورت که ابتدا یک کاغذ را به طول 30 سانتی متر و عرض دلخواه برش بزنید و بعد آنرا دور مچ دست خود بپیچید . قسمتی از کاغذ را که روی هم قرار گرفته را علامت بزنید و سپس طول آن را بر روی یک خط کش قرار دهید و اندازه به دست آمده، سایز مچ دست شماست.

اما از آنجایی که دستبندهای زنجیری وقتی کمی آزادتر بر روی مچ دست قرار می گیرند، جذابترند. به همین منظور سایز مچ دست خود را به مقادیر زیر اضافه کنید تا سایز دستبند طلا به دست بیاید.(برای انگشتر طلا به مقاله راهنمای تعیین سایز انگشتر مراجعه کنید.)

  • اگر تمایل دارید که دستبند به صورت فیت در دستتان قرار بگیرد، بدون آنکه دستتان را اذیت کند اندازه به دست آمده را به اضافه عدد یک و یا گاها نیم کنید.

  • اگر دوست دارید مقداری از مچ دستتان فاصله بگیرد اندازه به دست آمده را به اضافه عدد دو و یا دو و نیم کنید.

  • و اگر مایلید که دستبند به صورت آزاد در دستتان باشد به اندازه به دست آمده عدد سه را اضافه کنید.

و زمانیکه دستبند مورد نظرتان به صورت النگویی بود ، برای تعیین سایز به روش های زیر انجام دهید:

روش اول :

در روش اول مانند دستبندهای زنجیری می توانید از یک دستبند النگویی که در خانه دارید سایز دستبند خود را پیدا کنید . برای این کار دستبند النگویی خود را بر روی یک سطح صاف بگذارید و قطر داخلی آن را با خط کش کش و یا متر اندازه بزنید. توجه داشته باشید که شما نمی توانید توسط النگو و یا دستبند النگویی در دستتان این کار را انجام دهید چون پیدا کردن قطر آن امکان ندارد.

اندازه قطر بدست آمده از دستبند النگوییتان را با اندازه های زیر مطابقت دهید و سایز دستبندتان را پیدا کنید.

  • قطر 5.4 سانتی متر (سایز 2.2 و یا یک زنانه)

  • قطر 5.72 سانتی متر (سایز 2.4 و یا دو زنانه)

  • قطر 6.03 سانتی متر (سایز 2.6 و یا سه زنانه)

  • قطر 6.35 سانتی متر( سایز 2.8 و یا چهار زنانه)

  • قطر 6.67 سانتی متر (سایز 2.10 و یا پنج زنانه)

  • قطر6.99 سانتی متر ( سایز 2.12 یا شش زنانه)

  • قطر 7.3 سانتی متر (سایز 2.14 یا هفت زنانه)

اگر اندازه ی به دست آمده عددی میان دو قطر است به دلخواه یکی را انتخاب کنید. اگر می خواهید دستبندتان آزاد تر باشد سایز بزرگتر و اگر می خواهید کمی جمع و جور باشد سایز کوچکتر را انتخاب کنید.

روش دوم :

انگشتان دست خود را کاملا به یکدیگر بچسبانید، سپس نوک انگشت کوچک خود را به نوک انگشت شصت خود برسانید و به همان صورت نگاه دارید. اگر دقت کنید متوجه می شوید که در این حالت عریض ترین بخش دست شما که دستبند باید از آن عبور کند در میانه ی دستتان قرار می گیرد. این قسمت را توسط یک متر اندازه بگیرید و یا اینکه نوار کاغذی را دور آن انداخته و علامت بزنید بعد با خط کش و یا متر اندازه بگیرید.

به همین راحتی و با کمک چند وسیله ی ساده می توانید اندازه ی سایز دستبند طلا را پیدا کنید.

راهنمای تعیین سایز دستبند کودک

اگر می خواهید برای کودکتان دستبند تهیه کنید می توانید از جدول زیر برای تعیین سایز دستبند او استفاده کنید.
توجه داشته باشید سایز های زیرسایز های استانداری هستند که به طور معمول استفاده می شوند.

همانطور که در بالا اشاره شد با داشتن کمی اطلاعات در مورد نحوه ی به دست آوردن سایز دستبند طلا شما هم می توانید به خریداران آنلاین بپیوندید و در این روزهای گرم سال فقط در خانه بنشیند و دستبند طلایی که سایز دستتان است را سفارش دهید هماتیت گلد همواره سعی داردتا تنوع محصولاتش را بالا ببرد تا شما به راحتی کالای مدنظرتان را انتخاب کنید.

خب حالا وقتش رسیده که وارد سایت هماتیت گلد بشید و از تنوع دستبندهای طلا دیدن کنید.

در صورت تمایل به خرید النگو، به دلیل تنوع بالای مدل های النگو مقدور به درج آنها در وبسایت هماتیت گلد نیستیم لذا با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا نمونه ها برایتان ارسال شود.

 

 





ارسال نظرات





برای ثبت نظر می بایست وارد شوید


نظرات